Devekuşu Bozkırda Misyonuna Devam Etmek İçin Kahraman Maraş a Yola Çıktı

Devekuşu bundan sonra misyonuna Kahramanmaraş ta baraj göllerinde devam edecek. Bozkırda olan yelken meraklısı dostlarımız  da,  Mehmet Bey ve arkadaşlarının da destekleriyle  artacak ve Bozkırlı olmaktan Denizci olmaya geçiş hızlanarak devam edecek.
   Satılık ilanımızdan sonra Kahraman Maraştan arayan Mehmet Can Bey Devekuşuna talip olarak bir miktar depozito yolladı. Perşembe günü de Maraş tan kalkarak Tekirdağ a geldi. Önce tekeneye giderek biraz sohpet ettik. Oradan Sanayi ye giderek Devekuşu -2 yi inceledik. Mehmet Bey Devekuşu nu Maraş a götürebilmek için nakliteci arayışına başladı Yarın bir haber alacağız. Akşamüstü Devekuşu ile kısa bir deniz turu yaptık . Ancak deniz çok dalgalı olduğu için yelken açmadım.
  Cuma günü sabahtan Liman başkanlığına giderek Devekuşu nun devrini yaptık.Sanayi ye dönmek için harekete geçtiğimizde kamyonun saat 14-15 gibi Tekirdağ da olacağı haberi geldi ve doğruca vinç bulmak için Sanayi ye döndük.

Tekirdağ şehir içine ağır araç girmesi yasak . İzin almak gerektiği söylendi . Mehmet bey izin için koştururken bende Devekuşu- 2 nin macununa devem ettim.

Mehmet bey telefon ederek iznin öyle kolay olmadığını bildirdi ve Devekuşu nu Barbaros tan yüklemeye karar verdik.Tabi ki Tekirdağ dan Barbarosa denizden gideceğiz.
  Tekirdağ Balıkçı barınağından ayrılarak Barbaros a doğru yol almaya başladık ancak rüzgar gene aleyhimize.Rüzgarı yakalamak için açığa çıksam zaman geçecek. Nakliyeci bizi Barbaros ta bekliyor. Gene de biraz açılarak ana yelkeni açtım. En azından dalga etkisini azalttı.
   Motor yelken Barbarosa vardık ve Devekuşu nu Maraşa götürmek üzere kamyona yükledik.

Devekuşu şu anda Maraş yolunda. Maraşa vardığında altında oluşan kekamoz temizlenecek ve Maraş ta yelken yapmaya devem edecek.
  Bande bu hazırlıklar bittikten sonra Mehmet Bey in de uygun olduğu bir zamanda Maraş a giderek Devekuşu ile bozkır da yelken yapacağım.
  Devekuşu nun adı değişmedi. Yeni sahibine  hayırlı olsun.Keyifli yelken seyirleri diliyorum. Bu seyirlerin birçok yelken meraklısı gencimizi de teşvik edeceğine inanıyorum.

Devekuşu nun Maraş maceralarını buradan haberleri geldikçe sizlerle paylaşıyor olacağım.