Bademli. 2018 in ilk Durağı

Kasım ayı geldi ve sezon kapandı. Dün yani 10 Kasım akşamı İstanbul a istemeyerek te olsa döndüm. Bana göre beleş internete de ulaştım ve şimdi bu yazın anılarını rahatlıkla paylaşabileceğim.
 Devekuşu 2 yi 4.Haziran 2018 günü, yat limanı yatırım teşvik belgesini 03.09.2009 tarihinde almış olmasına rağmen, yatırımlarını tamamlayarak işletme belgesini hala alamayan, karada kaldığımız süre için, indirimli olsa da yat limanı tarifesinden 5000.tl yi ödeyerek Burhaniye Balıkçı Barınağından Deniz Ayalp ve ekibinin desteğiyle  suya indirdik.

Bu sene her barınağa uğramak yerine elimden geldiğince ve kendimce uzunca mesafeler giderek,alargada kalmayı denemek istiyordum.
  Suya indikten sonra yelken vs gibi bazı eksiklerimi tamamlayarak 14.Haziran. 2018 günü saat 05:30 da Burhaniye den ayrıldım.  Kafamdaki ilk durak Ayvalık adaları ydı. iki sene önce gezdiğim yerleri ve Ayvalık merkezinin karmaşasını yaşamamak için, maden adasını dönünce Bademliye giderek orada kalmaya karar verdim.
  Öğlen olmuş meşhur ve mutad olan batı esmeye başlamıştı. Dikili yi bordoladıktan sonra biten Midilli koruması dalgaları yandan almama engel olamıyordu. Tesellim rüzgarın hala mutedil bir şekilde esiyor olmasıydı.
  Kalem adasına yaklaştığımda yelkenlerimi indirerek motorla ada ile anakara arasına girerek kendime yer aramaya koyuldum. Adaya yakın seyrederek demirleyecek yer ararken yanından geçtiğim bir tekneden  kulağıma gelen '' hoşgeldin İsmail Abi'' sesiyle o tarafa baktığımda Kıvanç Tüfekçioğlu ve teknesi Merica yı gördüm.

Kıvanç ın önerdiği yıkık iskelenin biraz berisine demir attım. O gece orada kaldıktan sonra ertesi gün iki ada arasını gedikten sonra Kıvanç ın kılavuzluğunda Bademli köyü yakınına giderek geceyi demirde geçirdikten sonra önerilen geçiş şamandralarına dikkat ederek Pazartesi günü Bademli den ayrıldım.